Απολύτως υγιεινά

Ένα καλό πρωϊνό …

Ένα καλό πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Δίνει την κατάλληλη ενέργεια που χρειάζεται για να ξεκινήσει καλά η μέρα. Αλλά φυσικά αυτό έχει να κάνει με αυτά που καταναλώνεις. Η επιλογή του κατάλληλου φαγητού για το πρωινό μπορεί να σας βοηθήσει να ξεκινήσει η μέρα υγιεινά.

1) Καφές: Ένα ωραίο φρέσκο φλιτζάνι καφέ το πρωί είναι κάτι που απολαμβάνει η πλειοψηφία των ανθρώπων. Είναι πεπεισμένοι ότι τους βοηθά να ξυπνήσουν λίγο (και να παραμείνουν ξύπνιοι). Και έχουν δίκιο: ο καφές μας κρατά πιο πολύ σε εγρήγορση και εξασφαλίζει καλύτερη απόδοση. Εξάλλου έχει αποδειχθεί ότι η καφεΐνη στον καφέ βελτιώνει τη διάθεση μας και αυξάνει το μεταβολισμό μας. Επιπλέον, ο καφές μειώνει τον κίνδυνο του διαβήτη και των ηπατικών διαταραχών. Αρκετοί λόγοι για να ξεκινήσετε τη μέρα σας με ένα ωραίο φλιτζάνι καφέ!

Πράσινο Τσάι

2) Πράσινο τσάι: Το πράσινο τσάι βελτιώνει την εγρήγορση και τη διάθεση, τα οποία, φυσικά, είναι ευχάριστα νωρίς το πρωί. Το πράσινο τσάι είναι από τις ποικιλίες τσαγιού με την λιγότερη επεξεργασία, πράγμα που σημαίνει ότι περιέχει τα περισσότερα αντιοξειδωτικά και φυσικές ουσίες. Το τσάι είναι επίσης καλό για την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία. Επιπλέον, φαίνεται μάλιστα ότι λειτουργεί ενάντια στη γήρανση και προλαμβάνει την ανάπτυξη καρκίνου.

3) Γιαούρτι ελληνικό: Το ελληνικό γιαούρτι είναι κρεμώδες και γεμάτο πρωτεΐνες, οι οποίες είναι γνωστό ότι μειώνουν το αίσθημα πείνας. Άλλοι τέσσερις σημαντικοί λόγοι για να τρώτε Ελληνικό γιαούρτι για πρωινό είναι: είναι υψηλό σε πρωτεΐνες, χαμηλό σε υδατάνθρακες, καλό για το έντερο και πηγή βιταμίνης Β12. Επιπλέον, είναι επίσης μια πηγή ασβεστίου, το οποίο είναι απαραίτητο για τα υγιή οστά. Νόστιμο να το καταναλώσετε με νιφάδες βρώμης με ξηρούς καρπούς επίσης.

4) Αυγά: Έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση αυγών στο πρωινό σας βοηθά να νιώθετε γεμάτοι καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας, μειώνοντας την πρόσληψη θερμίδων στο επόμενο γεύμα σας. Αν και περιέχουν υψηλή χοληστερόλη, δεν αυξάνουν τα επίπεδα χοληστερόλης στους περισσότερους ανθρώπους. Στην πραγματικότητα, μειώνουν την πιθανότητα παρουσίασης καρδιακής πάθησης και βελτιώσουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη. Τα αυγά διεγείρουν το μεταβολισμό σας και σας βοηθούν να κάψετε περισσότερο λίπος γύρω από την κοιλιά σας. Οι κρόκοι αποτρέπουν την απορρόφηση λίπους και σας προσφέρουν σίδηρο, βιταμήνες Α και Β-12.

5) Τυρί Κότατζ: Το τυρί κότατζ είναι επίσης γνωστό ως Huttenkase και είναι ένα τυρί χαμηλών θερμίδων με ήπια γεύση. Το προϊόν αυτό έχει γίνει αρκετά δημοφιλές τα τελευταία χρόνια, εν μέρει επειδή είναι τόσο υγιεινό. Το απαλό κρεμώδες τυρί είναι γεμάτο με σημαντικές ουσίες. Η πρωτεΐνη στο τυρί αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 70% των θερμίδων. Επιπλέον, περιέχει σημαντικές ποσότητες βιταμινών Β1, Β3 και Β6 και βιταμίνης Α, σίδηρο, μαγνήσιο, ασβέστιο, ψευδάργυρο και χαλκό. Αυτά θα ενισχύσουν τα οστά και θα βοηθήσουν στην πέψη μας. Εξάλλου, μια μερίδα από αυτό το Huttenkase θα εξασφαλίσει επίσης ότι δεν θα νιώθετε πεινασμένοι για την ώρα.

6) Νιφάδες Βρώμης: Οι νιφάδες βρώμης (oak flakes) είναι το καλύτερο είδος από όλα τα δημητριακά για πρωινό. Είναι φτιαγμένες από αλεσμένη βρώμη, η οποία είναι πολύ υγιεινή επειδή περιέχει β-γλυκάνη, μια μοναδική ίνα. Αυτή η ουσία σας εμποδίζει από το να πεινάτε και μειώνει τη χοληστερόλη. Τα αντιοξειδωτικά στη βρώμη μειώνουν γενικά τον κίνδυνο της υψηλής αρτηριακής πίεσης και διατηρούν την καρδιά υγιή. Βοηθούν επίσης τα κύτταρα στην κυκλοφορία του αίματος. Οι νιφάδες βρώμης μπορούν επίσης να συνδυαστούν άψογα με το πέμπτο προϊόν αυτής της λίστας.

7) Φρούτα: Από νεαρή ηλικία, πιθανότατα σας λέγανε αμέτρητες φορές ότι η κατανάλωση φρούτων είναι κάτι το υγιεινό. Αυτό δεν είναι ψέμα. Τα φρούτα είναι πράγματι πολύ θρεπτικά και πλούσια σε βιταμίνες, φυτικές ίνες και κάλιο. Η φυσική ζάχαρη στα φρούτα είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για να ξυπνήσετε το σώμα σας το πρωί και να κάνετε τον εγκέφαλο σας να λειτουργεί. Επιπλέον, η κατανάλωση φρούτων για μεγάλο χρονικό διάστημα μειώνει επίσης σημαντικά τον κίνδυνο χρόνιων παθήσεων.

8) Μούρα: Τα μούρα δεν σας βοηθούν μόνο να βελτιώσετε την υγεία σας, αλλά σας βοηθούν επίσης να κάψετε περισσότερο λίπος και να χάσετε βάρος ευκολότερα. Τα μούρα είναι σημαντική πηγή βιταμινών, μεταλλικών στοιχείων και φυτικών ινών και περιέχουν σχετικά λίγες θερμίδες. Αυτά τα φρούτα μειώνουν επίσης την αρτηριακή πίεση, τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, τον κίνδυνο αθηροσκλήρωσης και καρδιαγγειακών παθήσεων. Επιπλέον, σας προστατεύουν από κοινούς τύπους καρκίνου και καθυστερούν την ανάπτυξη όγκων.

9) Milkshake: Το ξεκίνημα της ημέρας με ένα μιλκσέικ πρωτεΐνης ή ένα smoothie δεν είναι καθόλου κακή ιδέα. Μειώνει την όρεξη για το υπόλοιπο της ημέρας και συμβάλλει στην ανάπτυξη μυϊκής μάζας. Επιπλέον, τα μιλκσέικ πρωτεΐνης βοηθούν στη σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Η πρωτεΐνη είναι ένα από τα πιο σημαντικά συστατικά του ανθρώπινου σώματος, και προσφέρει όχι μόνο τη βάση για την ανάπτυξη των μυών, αλλά είναι εξίσου σημαντική για τα οστά, το δέρμα μας και για άλλους ιστούς.

Ορίστε μια λίστα προϊόντων που μπορούν να έχουν τεράστιο αντίκτυπο στη φυσική μας κατάσταση. Επισημαίνεται η επίδραση που έχουν αυτά τα προϊόντα στο σώμα μας στο τέλος αυτού του άρθρου. Το ελληνικό γιαούρτι που υπάρχει σε αυτόν τον κατάλογο θα μας κάνει όλους να χαρούμε.

10) Λαχανίδα (Κιάλε): Μπορεί να ακούγεται περίεργο όπως να καταναλώσετε κέικ για να ξεκινήσετε την ημέρα σας, αλλά σίγουρα υπάρχει ένας καλός λόγος για να το κάνετε το επόμενο: Ακριβώς όπως όλα τα προϊόντα που αναφέρθηκαν παραπάνω, η λαχανίδα είναι εξαιρετικά καλή για τον άνθρωπο. Αυτό το «υπέρ-λαχανικό» είναι γεμάτο με βιταμίνες και υγιεινές ιδιότητες. Επιπλέον, το λάχανο διεγείρει επίσης την καύση του λίπους και συμβάλλει στον καθαρισμό του σώματος. (Για παράδειγμα, ξέρατε ότι η λαχανίδα περιλαμβάνει περισσότερη βιταμίνη C από ένα πορτοκάλι; Έτσι, αντί φρέσκου χυμού πορτοκαλιού, ετοιμάστε ένα ρόφημα με λαχανίδα το πρωί!) – σχετικό δημοσίευμα εδώ

11) Ντομάτες: Ακριβώς όπως με το λιναρόσπορο, μπορείτε να κάνετε οτιδήποτε με τις ντομάτες. Μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε σε ένα σάντουιτς, να τις προσθέτετε σε μια σαλάτα, στη σούπα κλπ. Αυτά τα κόκκινα φρούτα είναι εξαιρετικά υγιεινά. Καταναλώνοντας τα το πρωί, εξασφαλίζετε άμεσα καλή ενυδάτωση. Οι ντομάτες είναι πλούσιες σε νερό και αντιοξειδωτικά (συμπεριλαμβανομένου του χλωρογενικού οξέως) που πιστεύεται ότι έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Επιπλέον, οι υδατάνθρακες και τα μεταλλικά στοιχεία μας προσφέρουν την ενέργεια που χρειαζόμαστε. Οι ντομάτες είναι επίσης μια καλή πηγή βιταμίνης C, η οποία συμβάλλει στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Αυτή προστατεύει το σώμα σας από κάθε είδους ιούς, βακτήρια, μύκητες και παράσιτα. Βοηθά επίσης στον καθαρισμό των ακαθαρσιών στο σώμα σας και διατηρεί τα οστά και τα δόντια σας ισχυρά.

12) Γλυκοπατάτες: Ξέρατε ότι με την κατανάλωση μόνο μιας γλυκοπατάτας λαμβάνετε ήδη βιταμίνη Α, Β6, βιταμίνη C, E και βιταμίνη Κ; Όλες αυτές οι βιταμίνες είναι απαραίτητες για την καλή υγεία. Επιπλέον, το φυτό περιέχει ίνες, μαγγάνιο, φώσφορο, χαλκό και ριβοφλαβίνη, τα οποία παίζουν σημαντικό ρόλο στη διατήρηση σταθερών επιπέδων σακχάρου στο αίμα, ενισχύοντας την καλή όραση και βελτιώνοντας την ανοσία του σώματος σας.

13) Λιναρόσπορος: Ο λιναρόσπορος (που ονομάζεται επίσης flaxseed ) είναι – όπως και οι σπόροι τσιά – γνωστό ως υπερτροφή. Οι μικροί σπόροι έχουν μια πικρή γεύση και θυμίζουν ξηρό καρπό και είναι καλοί για την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία, μεταξύ άλλων. Επιπλέον, είναι ένα προϊόν ιδανικό για τα εντερικά προβλήματα επειδή είναι γεμάτο ίνες. Αυτό συμβαίνει επειδή οι ίνες εξασφαλίζουν ότι τα σάκχαρα απορροφώνται στο αίμα πιο αργά, το οποίο έχει ως αποτέλεσμα λιγότερες διακυμάνσεις στο σάκχαρο του αίματος. Οι σπόροι έχουν πολλαπλές χρήσεις επειδή μπορείτε να τους προσθέσετε σχεδόν στα πάντα: για παράδειγμα στο ψωμί, στο πόριτζ, σε ένα ρόφημα ή σε μια σαλάτα.

14) Αμύγδαλα: Οι ξηροί καρποί είναι χορταστικοί και υγιεινοί. Περιέχουν βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία όπως μαγνήσιο, κάλιο, ασβέστιο, σίδηρο, χαλκό και σελήνιο. Η ουσία αργινίνη υπάρχει στους ξηρούς καρπούς, γεγονός που κάνει τα αιμοφόρα αγγεία να διαστέλλονται έτσι ώστε το αίμα να είναι πλούσιο σε οξυγόνο και να ρέει στο σώμα πιο ελεύθερα. Με αυτόν τον τρόπο μειώνεται η πιθανότητα αύξησης της αρτηριακής πίεσης στο αίμα και των καρδιακών προβλημάτων. Όχι μόνο οι ξηροί καρποί είναι καλοί για την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία, αλλά επίσης περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά που είναι καλά για τα μαλλιά, το δέρμα και τα νύχια.

15) Σπόροι Chia: Οι σπόροι Τσία είναι ένα φυσικό προϊόν γνωστό ως υπερτροφή. Περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά που μπορούν να συμπληρώσουν μερική από τη συνιστώμενη ημερήσια κατανάλωση που χρειάζεται το σώμα μας, συμπεριλαμβανομένων των πρωτεϊνών που βοηθούν στην ανάπτυξη μυών και ιστών στο σώμα. Επιπλέον, οι σπόροι Τσία αποτελούν καλή πηγή ασβεστίου για το σώμα μας. Το ασβέστιο είναι το πιο σημαντικό συστατικό ανάπτυξης των οστών μας. Προτείνεται επίσης σε άτομα με καρδιαγγειακή νόσο ή με υψηλό κίνδυνο αυτής να καταναλώνουν σπόρους Τσία. Οι σπόροι Τσία μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην εξισορρόπηση του επιπέδου σακχάρου στο αίμα. Αυτό κυρίως οφείλεται στο γεγονός ότι η μετατροπή των υδατανθράκων σε γλυκόζη (ζάχαρη) επιβραδύνεται. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να παραχθεί λιγότερη ινσουλίνη. Αυτό, με τη σειρά του, βοηθά στην απώλεια βάρους, το οποίο είναι ένα σημαντικό πρόσθετο πλεονέκτημα για πολλούς ανθρώπους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *